Tucker's Pawprint Book - please mark your spot!

Thursday, December 31, 2009

Who ME Snore??? NEVAH Happen!!!

Caught in the act... wait till you hear the buzz saw! Must be that warm sweater that did it, cuz you all know that I DON'T SNORE!!!

Monday, December 21, 2009

Video of me scratching

Guess who got a new toy today? NOT ME!!! Do you think when my humans went shopping they'd return with a new chewy or at least some treats???? AAARRRRGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!! No way! Humomma got some tiny little silver box thing that sometimes flashes bright white lights and sometimes has a tiny red dot and has these strange round things that keep popping in and out of the front of it. Well she right away starts following me around with it flashing all kinds of bright lights at me, then I escape outside and guess what? Yuppers, she followed me out there too! But I was sneaky and slipped right under the porch swing where she couldn't see me... oh wait, I guess she did see me after all because she pointed that little silver box at me and just stood there for the longest time. Of course my little sis Katie HAD to walk between us, oh and Echo the cat made her debut too. Sooooo, for the rest of my days I suppose I'll be pestered by that little silver box. Hmmm, wonder if I could hide it somewhere? Any pointers???

Sunday, December 20, 2009

Oh No! Where's Tucker???

Hey remember the other day when I told you that I had to run and hide because Humomma was going to brush me??? Well I hid really good... or at least I thought so because I didn't see her or Hudaddy for a whole day, almost two day. Instead of them I had to put up with my niece and nephew, Buddy and Daisy, but was happy to see Emily and Matt, my Husis and Hubro (at least I think that's how it goes...) Anyway, just when I thought it was safe to come out of hiding this happened... can you find me in this picture???

I think I'm in there somewhere, but no... wait, what's this?

Did somebody cut me in half??? Oh NOOOOOooooo!!!!!!!!!!!!!!

Hah! fooled you all! Well it was me that got fooled in to thinking I could get away with the hiding trick...

Humomma said that since my hair was so thick and tangled (thanks to Hudaddy not brushing me right she said), the only thing left to do was shave it off. Eeegads, I hate that buzzing green monster!

It makes so much noise and vibrates and pulls my hair and gets really hot.

Phew, she's almost done! THEN I can escape! Oh did I tell  you that my sister Katie was watching out for the the whole time? Yeah, she even put her paws in my piles of hair and kept the cats away.

There's Katie with me now helping me to escape!

AHHHHHH!!!!!!!!!! I know some of you out there know EXACTLY what I'm doing under that porch swing, don't you? YUP!!! SCRATCHING my back! Oh that feels soooooooooooooooooo good!

Of course after a good scratch I thought I could hide in Humomma's den and just chill. But NOOOOOOOOOOooooooooooooooooo, she found me and started flashing pictures!

Do I look like a happy camper? NOPE!!!!!
But on a more positive note, at least I don't have all those tangles anymore and everybody is happy!
NOW I think I'll go take a much-deserved nap! Ta ta!

Friday, December 18, 2009

Still napping...

It's been a while since I last pawed on here. Guess I've been napping! Yeah, humom got that old camera out and started snapping again the other day. Caught me with my three feline siblings. That's Echo right above my head (she thinks ALL the doggy beds belong to her!), then on the chair above her are Roger (BIG yellow tabby) and JC (TINY kitty). The two boys never bother me at all, but I tell ya what, that Echo sure likes to give me baths! I get mad and growl at her and then she runs away. My little sis Katie doesn't like Echo much at all and always runs her off when she sees her walking around.

My tumor has stayed pretty much the same, just seems bigger in the morning, but humom says maybe that's because of where it's located and that I have to go outside and potty. Anyway, I'm feeling fine and still jumping when my hudaddy walks up to the back door (cuz he gives me a treat every time he sees me!)

Uh oh, I just heard humomma say it's time to brush me and cut off my dreads! Hudaddy has been brushing me, but he doesn't do my underside cuz I wiggle too much, so now I have dreads... not a good thing according to humomma. Better run and hide now!

Licks and waggles...